• Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
75561479_990262864654168_921409951599532

BLI STERKERE 

på 8 uker

PROGRESJON

Video o forklaring av alle øvelser. 8 ukers trening med økter som er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon. 

OPPFØLGING

En lukket facebookgruppe med mulighet til å stille spørsmål. 

FLEKSIBILITET

Detaljert forklaring på hvordan du kan gjennomføre programmet. Enten du ønsker 2 eller 5 økter i uka. Treningen gjennomfører du når det passer deg!

kunnskap og erfaring

Treningen legges opp av Aina, en trener med lang erfaring . Du får også tilgang på èn yogaøkt og/eller kondisjonsøkt.

TRX Strapes

STERKERE MED SLYNGE

Vil du bli sterkere, mer fit og få en bedre helse? Med slynge er mulighetene mange og dette treningsprogrammet er laget for nettopp deg!  Programmet fokuserer på store muskelgrupper, men vi jobber også med viktig støttemuskulatur som gir deg stabiliteten du trenger for å utvikle en sterk kropp.

Med dette programmet kan du velge om du vil trene vil trene 2 eller 3 ganger i uka, Ønsker du å trene 3-5 ganger i uka får du i tillegg motiverende kondisjonsøkter med slynge. Øktene er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon i din trening. Med øvelser som gir deg en sterk kropp: rygg, sete, lår, mage. Og ikke minst et sterkt hjerte.

Alle øvelser er godt illustrert, med videoer og forklaring på hvordan det skal gjennomføres. Det er også øvelser for progresjon og mulighet for å kommunisere med trener på en lukket facebookgruppe. Treningsprogrammene er dine til odel og eie. Facebookgruppen har du tilgang på i 12 uker.  

Det er lagt opp til et 8 ukers treningsprogram, men når det er ferdig er det viktig å fortsette den gode jobben du har startet. Eneste som kreves er at du har slynge, trx eller tilsvarende hjemme.

Elastiske båndøvelser

STERKERE MED  

STRIKK

Strikk er noe av den enkleste treningen du kan gjøre, og det er effektivt.  er mulighetene mange og dette treningsprogrammet er laget for nettopp deg!  Øvelsesutvalget i programmet er stort og her får du trent hele kroppen kun ved bruk av strikk. Strikk gir deg stabiliteten du trenger for å utvikle en sterk kropp.

Med dette programmet kan du velge om du vil trene vil trene 2 eller 3 ganger i uka, Ønsker du å trene 3-5 ganger i uka får du i tillegg motiverende kondisjonsøkter. Øktene er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon i din trening. Med øvelser som gir deg en sterk kropp: rygg, sete, lår, mage. Og ikke minst et sterkt hjerte.

Alle øvelser er godt illustrert, med videoer og forklaring på hvordan det skal gjennomføres. Det er også øvelser for progresjon og mulighet for å kommunisere med trener på en lukket facebookgruppe. Treningsprogrammene er dine til odel og eie. Facebookgruppen har du tilgang på i 12 uker.  

Det er lagt opp til et 8 ukers treningsprogram, men når det er ferdig er det viktig å fortsette den gode jobben du har startet. Eneste som kreves er at du har minibands med ulik styrke.

manualer

STERKERE MED VEKTER

Vil du bli sterkere? Med dette programmet har du alle foutsetninger for å bli sterkere. Dette passer for deg som har trent litt med vekter tidligere og har et lite utvalg vekter. Programmet fokuserer på store muskelgrupper, men vi jobber også med viktig støttemuskulatur som gir deg stabiliteten du trenger for å utvikle en sterk kropp.

Med dette programmet kan du velge om du vil trene vil trene 2 eller 3 ganger i uka, Ønsker du å trene 3-5 ganger i uka får du i tillegg motiverende kondisjonsøkter. Øktene er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon i din trening. Med øvelser som gir deg en sterk kropp: rygg, sete, lår, mage. Og ikke minst et sterkt skjelett.

Alle øvelser er godt illustrert, med videoer og forklaring på hvordan det skal gjennomføres. Det er også øvelser for progresjon og mulighet for å kommunisere med trener på en lukket facebookgruppe. Treningsprogrammene er dine til odel og eie. Facebookgruppen har du tilgang på i 12 uker.  

Det er lagt opp til et 8 ukers treningsprogram, men når det er ferdig er det viktig å fortsette den gode jobben du har startet. Eneste som kreves er at du har vekter og/eller kettlebells hjemme.

sterk med slynge

  • 8 ukers trening med økter som er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon

  • Passer alle nivåer

  • 2-4 økter hver uke

  • Utarbeidet av erfaren trener

  • Videoer og forklaring av alle øvelser

  • Videobasert kondisjonsøkt

  • Lukket facebookgruppe med mulighet til å stille spørsmål.

  • En yogaøkt

  • Du trenger kun slynge/TRX

KUN 699,-

sterk med strikk

  • 8 ukers trening med økter som er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon

  • Passer deg som har trent lite med vekter.

  • 2-4 økter hver uke

  • Utarbeidet av erfaren trener

  • Videoer og forklaring av alle øvelser

  • Videobasert kondisjonsøkt

  • Lukket facebookgruppe med mulighet til å stille spørsmål.

  • En yogaøkt

  • Du trenger kun strikk

KUN 699,-

sterk med vekter

  • 8 ukers trening med økter som er lagt opp etter prinsipper som gir progresjon

  • Passer de som har trent litt med vekter.

  • 2-4 økter hver uke

  • Utarbeidet av erfaren trener

  • Videoer og forklaring av alle øvelser

  • Videobasert kondisjonsøkt

  • Lukket facebookgruppe med mulighet til å stille spørsmål.

  • En yogaøkt

  • Du trenger et sett med vekter

KUN 699,-

sterk med fler program

  • Med to eller fler program så kan du variere treningen mer. 

  • Passer deg som har mer utstyr hjemme. 

  • For to program kr 899,- og for tre program kun 999,-. 

fra 899,-

OMAINA

 Aina har lang erfaring som utøver og coach, har utdanning fra Norges idrettshøyskole og Raw trening. Aina har jobbet med trening i over 20 år og har drevet for seg selv i 5 år. Hun har drevet med sykkel på høyt nivå og er i dag trener for folk flest og toppidrettsutøvere. Aina har lang erfaring med trening for raumatikere og skulder/nakke plager.

 

På fritiden er hun veldig glad i friluftsliv. I tillegg til hverdagsturer har hun gått over Svalbard på ski,  Finnemarka på langs, Hardangervidda på tvers og Hardangervidda på langs alene. Aina har en sønn, mann, hund og hus på Konnerud.

KONTAKT

© 2018 Kortreist Helse

Email: vennligst bruk kontaktskjema

Mob: 97784460, Send sms, vi kontakter deg når vi blir ledige. 

Adr: Pettersvollen 34, Konnerud